Actie kerkbalans 2024 Actie kerkbalans 2024
Het is fijn te kunnen melden dat u ruim heeft toegezegd: € 31.500,=  De opbrengst is boven verwachting. Dank daarvoor. In het volgende maandblad volgen verdere gegevens over collecten enz.

Jaarrekeningen Jaarrekeningen
Indienen van de jaarrekeningen
Onze jaarrekening over 2021 is ingediend bij de PKN voor behandeling na goedkeuring door onze controlecommissie en kerkenraad. Zodra de goedkeuring er is, zullen we dit vermelden.
De cijfers van 2020 zijn iets gunstiger uitgekomen dan verwacht, door hogere vrijwillige bijdragen en collecteopbrengsten, terwijl de lasten iets lager zijn uitgekomen o.a. doordat er geen factuur is gestuurd voor de huur van vergaderruimte. Het verlies komt ten laste van onze reserves. Onze begroting voor dit jaar is conservatiever opgesteld. Hopelijk komt het verlies over 2022 lager uit dan de begroting.
Uiteraard is het mogelijk om gedetailleerde begrotings- en jaarcijfers bij Henk de Mooij op te vragen.
Vragen over deze cijfers of andere financiële zaken kunnen via het mailadres: kerkrentmeestersderankkatwijk@gmail.com worden gestuurd.

Henk de Mooij

Bankrekening Kerkrentmeesters Bankrekening Kerkrentmeesters
Financieel administrateur
Henk de Mooij
Vuurbaakplein 8, 2225 JB Katwijk
E mail: kerkrentmeestersderankkatwijk@gmail.com

Vrijwillige bijdragen, collectebonnen en giften:
NL14INGB0004239929
t.n.v. Herv. Gemeente "De Rank", Katwijk

Collectebonnen zijn verkrijgbaar bij de ouderling van dienst. Vellen van 20 bonnen ter waarde van € 30,-

KvK Kerkrentmeesters KvK Kerkrentmeesters
KvK nummer Kerkrentmeesters Hervormde gemeente van bijzondere Aard de Rank te Katwijk met KvK nummer 76424847.