Gezamenlijke dienst HG Kaag Gezamenlijke dienst HG Kaag

Zondag 18 september, weliswaar in de stromende regen, gingen toch velen van ons naar Kaageiland om daar met onze broeders en zusters, in hun prachtige, pas gerenoveerde kerkgebouw, de dienst mee te maken. Zoals al eerder, werden we zeer welkom ontvangen. Liesbeth Oort ging in deze dienst voor. Het thema van deze dienst was Wijsheid. De dienst was door Liesbeth en ouderlingen uit beide gemeentes voorbereid. Met zoveel mensen samen was het heerlijk zingen., mooi begeleid door Jan Biemond. De bloemen uit deze dienst gingen als bemoediging en groet naar Ds. Iman Padmos, die helaas voorlopig nog rustig aan moet doen.

Na de dienst konden we met elkaar even napraten bij de koffie en een heerlijk gebakje. De zaal Kerkwijck is daarvoor een mooie gelegenheid. We ondertekenden allen een kaart voor Iman om hem beterschap te wensen en samen met Cathy sterkte te wensen voor deze voor hen zo moeilijke tijd.
Met dank aan gemeente Kaag voor de hartelijke sfeer en het gastvrije samenzijn.
Edith den Otter