Nieuws uit de Kerkenraad Nieuws uit de Kerkenraad

De toekomst na de Rank

Op zondag 21 april hebben we er met elkaar over gesproken. De kerkenraad denkt regelmatig na over hoe we onze gemeenteleden handvatten kunnen geven voor het maken van een keuze, voor zover zij daar behoefte aan hebben natuurlijk. Voor zondag 29 september konden we geen voorganger vinden. De kerkenraad heeft het voorstel om die zondag te gebruiken om in Katwijk en omgeving een protestantse gemeente te bezoeken. U heeft waarschijnlijk zelf wel een idee bij welke gemeente u de sfeer zou willen proeven. Op zondag 6 oktober kunnen we dan weer een koffietafelgesprek houden en elkaar over onze bevindingen informeren. Hoe we dit vorm geven is van later zorg. Ook zal de kerkenraad te zijner tijd aangeven hoe te handelen bij overschrijven naar een andere gemeente of lid van de PKN blijven en de eventuele keuze uit te stellen. Wij zijn benieuwd naar uw reactie op dit voorstel.

Namens de kerkenraad,
Aaldert Onink