Nieuws uit de Kerkenraad Nieuws uit de Kerkenraad

Koffietafelgesprekken
Vorig jaar is u meegedeeld dat we in de loop van 2024 een aantal keren na afloop van de kerkdienst een bijeenkomst hebben, waarbij we met elkaar kunnen praten over de tijd “na De Rank.”
We noemen dat maar “Koffietafelgesprekken.” Hoe we die gespreksmomenten gaan invullen, zien we in de loop van het jaar wel, dat kan elke keer anders zijn. De eerste bijeenkomst is gepland op zondag 21 april. Dan zorgen we voor zitjes en drinken we gezellig in groepjes koffie (wellicht met iets erbij) en kunnen we met elkaar praten over wat ons rondom het einde van De Rank zoal bezighoudt. Hoe zien we de tijd na De Rank? Weten we al waarheen we ons laten overschrijven? Enz. enz.
We denken dat we het deze eerste keer op 45 tot 60 minuten houden. Iedereen wordt van harte uitgenodigd en we hopen dat velen gebruik maken van deze gespreksmogelijkheid.
Namens de kerkenraad,
Aaldert Onink