Gespreksgroepen

Binnen De Rank zijn er verschillende gespreksgroepen. In deze groepen wordt op verschillende manieren stilgestaan bij zaken die de deelnemers bezighouden op het gebied van geloofs- en levensvragen. Ook deze groepen kennen samenwerkingsvormen met de R.K. Parochie Joannis de Doper en de Open Hofkerk.

Lees-en discussiegroep: "Voorstelllingen van God"

Deze leesgroep discussieert met elkaar n.a.v. vragen over "Voorstellingen van God". Bijeenkomsten vinden plaats ongeveer één keer per zes weken op woensdagavond. Tijd: 20-22uur

Contactpersoon: Leo Montsma (07140 73261)

Groot huis bezoeken

Elk seizoen vindt er in onze gemeente een aantal groot huis bezoeken plaats. Deze avonden/ochtenden dienen om het onderlinge contact te versterken en met elkaar van gedachten te wisselen. Data en onderwerp worden steeds tijdig bekend gemaakt in het maandblad, via de afkondigingen tijdens de diensten en via deze website.

Gemeenteavond

Elk seizoen, vaak in het voorjaar, wordt een gemeenteavond belegd. Het thema van deze avond hangt vaak af van actueel kerkelijk nieuws. Nadere informatie wordt te zijner tijd gegeven via de eerder genoemde kanalen.

Stuur een mail